ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ

Συγγραφέας: ΚΟΥΖΕΛΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Υπότιτλος - ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
Περίληψη - Στο βιβλίο εξετάζονται κατ' αρχήν θέματα που αναφέρονται στους στόχους και στο περιεχόμενο της διδασκαλίας, στον τρόπο οργάνωσης αυτού του περιεχομένου, στις διαδικασίες μάθησης και στην αξιολόγηση. Η εξέταση αυτή καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το κρίσιμο ερώτημα είναι: Γύρω από ποιο είδος γνώσης οικοδομείται και θα πρέπει να οικοδομείται το σχολείο; Η εργασία του Γ......

Αρχική Τιμή: 14.93 €

Τιμή IANOS: 13.44 (Κέρδος: 1.49 €)

Υπό την προϋπόθεση διαθεσιμότητας στον εκδότη. Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΚΟΥΖΕΛΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

Συγγραφέας, Συντελεστής
ΚΟΥΖΕΛΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
Γεννημένος το 1953 στην Αθήνα, είναι Καθηγητής Επιστημολογίας και Κοινωνιολογίας της Γνώσης. Έχει σπουδάσει κοινωνιολογία και φιλοσοφία στα πανεπιστήμια του Μάρμπουργκ και της Φραγκφούρτης (διδακτορικό δίπλωμα το 1986). Ερευνητική δραστηριότητα στα αντικείμενα: Κριτική θεωρία, επιστημολογία και μεθοδολογία των κοινωνικών επιστημών, ιδεολογία, επιστημονική επιχειρηματολογία, εκπαίδευση ενηλίκων και διδακτική, μειονότητες, φιλοσοφικές και κοινωνικές όψεις των νέων τεχνολογιών. Κύριες δημοσιεύσεις: Das symbolische Mehrprodukt. Entwurf einer Rekonstruktion der Autoritätsthematik der Kritischen Theorie, Φραγκφούρτη 1985; Από τον βιωματικό στον επιστημονικό κόσμο. Ζητήματα κοινωνικής αναπαραγωγής της γνώσης, Αθήνα 1992 (επιμ.) Επιστημολογία. Κείμενα, Αθήνα 1993 (επιμ.) Πειθαρχία και γνώση, Αθήνα 1994 Die Propädeutik am Beispiel der Leherausbildung. Eine Dokumentation, Φραγκφούρτη 1996 (επιμ.) Επιστημολογία των κοινωνικών επιστημών, Αθήνα 1996 (κ.ά.) Η Κριτική Θεωρία σήμερα, Αθήνα 2000 (επιμ.) Γραφή και ανάγνωση. Για τη χρήση της γλώσσας στις επιστήμες, Αθήνα 2001 (επιμ.) Γνώση χρήσης, Αθήνα 2004 (επιμ.) Knowledge in the New Technologies, Φραγκφούρτη, Γνώση χρήσης και νέες τεχνολογίες (2005), Φως - Εικόνα - Πραγματικότητα (2006).

Περίληψη

Στο βιβλίο εξετάζονται κατ' αρχήν θέματα που αναφέρονται στους στόχους και στο περιεχόμενο της διδασκαλίας, στον τρόπο οργάνωσης αυτού του περιεχομένου, στις διαδικασίες μάθησης και στην αξιολόγηση. Η εξέταση αυτή καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το κρίσιμο ερώτημα είναι: Γύρω από ποιο είδος γνώσης οικοδομείται και θα πρέπει να οικοδομείται το σχολείο; Η εργασία του Γ. Κουζέλη αποτελεί μια πολλαπλή συμβολή στις σύγχρονες εκπαιδευτικές και επιστημολογικές συζητήσεις και μάλιστα για ένα θέμα ιδιαίτερα σημαντικό και ελάχιστα συζητημένο. Η πρωτοτυπία όμως, όπως εξάλλου και η επιστημονική της σημασία, βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο θέτει το ζήτημα της αναπαραγωγής της επιστημονικής γνώσης. Μ' αυτή την έννοια μπορεί να είναι εξίσου χρήσιμη σε ειδικευμένους ερευνητές του πεδίου που πραγματεύεται όσο και σε όσους (φοιτητές, εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς επιστήμονες) ενδιαφέρονται για μια εμπεριστατωμένη αλλά κυρίως πρωτότυπη ανάλυση της σχέσης βιωματικού και επιστημονικού κόσμου.

Πληροφορίες προϊόντος

  • Σειρά:
    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
  • SKU:
    0059009
  • ISBN:
    978-960-218-057-0
  • ISBN2:
    9789602180570
  • Γλώσσα:
    Ελληνικά
  • Εκδότης:
    ΚΡΙΤΙΚΗ
  • Συγγραφέας:
    ΚΟΥΖΕΛΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    1991
  • Σελίδες:
    267
  • Διαστάσεις:
    14x21
  • Βάρος:
    0.3200 kg
  • Χώρα:
    ΕΛΛΑΔΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία