ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Writer: ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ

Published by: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

Be the first to review this product

Summary - Το βιβλίο φιλοδοξεί να βοηθήσει τον καθένα από εμάς να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες, καθώς η παροχή υπηρεσιών «κρύβεται» μέσα σε κάθε επαγγελματική επαφή μας, είτε λειτουργούμε ως πελάτες είτε ως καταναλωτές, είτε προσφέρουμε προϊόντα στην αγορά, είτε παρέχουμε ευθέως υπηρεσίες. Πρόκειται για ένα μοναδικό στο είδος του βιβλίο, δομημένο γύρω από το ελληνικό......

Retail Price: €19.91

IANOS Price: 17.92 (Discount amount: €1.99)

In stock. Shipping within 1-3 working days.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ

writer
ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Ο Οδυσσέας Κόλλιας είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κατέχει Master (M.B.A.) από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης. Συνεργάζεται με ιδιωτικές επιχειρήσεις και φορείς της Δια Βίου Εκπαίδευσης. Διδάσκει στα e learning προγράμματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Κέντρο Έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ε.σ.ε.ε.), την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ε.ε.δ.ε.). Έχει διατελέσει Σύμβουλος Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ. Πιστεύει ότι η ελληνική οικονομία και κοινωνία θα εξελιχθούν εάν αναπτυχθεί το επίπεδο Εξυπηρέτησης Πελατών, τόσο στον Δημόσιο, όσο και στον Ιδιωτικό τομέα.

Summary

Το βιβλίο φιλοδοξεί να βοηθήσει τον καθένα από εμάς να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες, καθώς η παροχή υπηρεσιών «κρύβεται» μέσα σε κάθε επαγγελματική επαφή μας, είτε λειτουργούμε ως πελάτες είτε ως καταναλωτές, είτε προσφέρουμε προϊόντα στην αγορά, είτε παρέχουμε ευθέως υπηρεσίες. Πρόκειται για ένα μοναδικό στο είδος του βιβλίο, δομημένο γύρω από το ελληνικό αλφάβητο, το οποίο μας «ξεναγεί» στην ποιοτική παροχή υπηρεσιών μέσα σε 24 γράμματα! Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδεχόμαστε τον πελάτη μας για παραμείνει πιστός στη δική μας επιχείρηση; Οι απαντήσεις σ' αυτά και σε δεκάδες άλλα ερωτήματα βρίσκονται στις σελίδες του βιβλίου, το οποίο σε κάθε ενότητά του περιλαμβάνει το κυρίως κείμενο που αφορά το συγκεκριμένο θέμα που εξετάζεται, θεωρία από το μάρκετινγκ υπηρεσιών, παραθέματα από την εργογραφία, αναφορά στην ελληνική πραγματικότητα, εμπειρικά παραδείγματα (από σεμινάρια και την αγορά), πρακτική άσκηση για εμπέδωση των εννοιών που έχουν συζητηθεί και την παράγραφο του αναγνώστη - εκεί δηλαδή που ο αναγνώστης μπορεί να σημειώσει τις δικές του εμπειρίες ή αποψεις και να τις μοιραστεί, εφόσον το επιθυμεί, με τον συγγραφέα ή άλλους αναγνώστες μέσω των www.servicesalphabet.gr, blog και twitter, προκειμένου να γίνει το βιβλίο αφορμή διαλόγου και ανάπτυξης των υπηρεσιών στην Ελλάδα.

Product Details

  • SKU:
    0289282
  • ISBN:
    978-960-351-917-1
  • ISBN2:
    9789603519171
  • Publisher:
    ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
  • Writer:
    ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
  • Curator:
    ΜΠΟΝΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑ
  • Release Year:
    2013
  • Pages:
    358
  • Dimensions:
    17x24
  • Weight:
    0.7100 kg
  • Country:
    ΕΛΛΑΔΑ

Reviews

: Janet Seidel - Comes Love