BUY-OLOGY

Writer: ΛΙΝΤΣΤΡΟΜ ΜΑΡΤΙΝ

Published by: ΕΣΟΠΤΡΟΝ

Be the first to review this product

Subtitle - ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΕΛΛΟ
Summary - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΕΛΛΟΓΟΥ ΝΟΥΣ ΣΑΣ Γιατί, ενώ πολλοί καταναλωτές δήλωσαν ότι προτιμούν τη γεύση της Pepsi, συνεχίζουν να αγοράζουν Coca-Cola; Γιατί οι περισσότερες αντικαπνιστικές εκστρατείες στην πράξη ενθαρρύνουν τον κόσμο να καπνίζει; Γιατί η οσμή του πεπονιού βοηθά στην πώληση ηλεκτρονικών......

Retail Price: €19.50

IANOS Price: 17.55 (Discount amount: €1.95)

In stock. Shipping within 1-3 working days.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΛΙΝΤΣΤΡΟΜ ΜΑΡΤΙΝ

writer
ΛΙΝΤΣΤΡΟΜ ΜΑΡΤΙΝ
O δημιουργός των best-seller βιβλίων των Νew York Times και της Wall Street Journal, Martin Lindstrom, είναι διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της εταιρείας Buyology Inc. Aποτελώντας έναν από τους πιο αξιοσέβαστους γκουρού του μάρκετινγκ διεθνώς, ο ίδιος προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε υψηλά στελέχη εταιρειών όπως τα McDonald's, η Nestle, η PepsiCo, η Microsoft, η Εταιρεία Walt Disney και η GlaxoSmithKline. Τις διαλέξεις του Martin Lindstrom παρακολουθούν κάθε χρόνο σχεδόν ένα εκατομμύριο άνθρωποι διεθνώς. Παρουσιάσεις του έχουν δημοσιευθεί σε έντυπα, όπως τα Wall Street Journal, Newsweek, Time, The Economist, The New York Times, Business Week, USA Today και Sunday Times. To προηγούμενο βιβλίο του, με τίτλο "Brand Sense", χαρακτηρίστηκε από τη Wall Street Journal ως ένα από τα πέντε κορυφαία βιβλία που γράφτηκαν ποτέ για το μάρκετινγκ.

Summary

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΕΛΛΟΓΟΥ ΝΟΥΣ ΣΑΣ Γιατί, ενώ πολλοί καταναλωτές δήλωσαν ότι προτιμούν τη γεύση της Pepsi, συνεχίζουν να αγοράζουν Coca-Cola; Γιατί οι περισσότερες αντικαπνιστικές εκστρατείες στην πράξη ενθαρρύνουν τον κόσμο να καπνίζει; Γιατί η οσμή του πεπονιού βοηθά στην πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων; Tελικά πουλάει το σεξ στη διαφήμιση; Γιατί είμαστε θύματα του νευρομάρκετινγκ; Γραμμένο από τον κορυφαίο γκουρού του Mάρκετινγκ και αξιοποιώντας τα ευρήματα υπερσύγχρονων πειραμάτων σάρωσης εγκεφάλου, το Buy-ology ξεκαθαρίζει το τοπίο.

Product Details

  • Foreign Title:
    BUYOLOGY:TRUTH AND LIES ABOUT WHY WE BYE
  • SKU:
    0236091
  • ISBN:
    978-960-6765-43-8
  • ISBN2:
    9789606765438
  • Language:
    Greek
  • Publisher:
    ΕΣΟΠΤΡΟΝ
  • Writer:
    ΛΙΝΤΣΤΡΟΜ ΜΑΡΤΙΝ
  • Translator:
    ΛΥΣΑΝΔΡΟΥ ΜΑΡΙΑ
  • Release Year:
    2009
  • Pages:
    308
  • Dimensions:
    15x21
  • Weight:
    0.5000 kg
  • Country:
    ΑΓΓΛΙΑ

Reviews