ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Be the first to review this product

Subtitle - 52 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Summary - Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα, όπως: -Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων; -Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο; -Γιατί η διαδικασ......

Retail Price: €16.00

IANOS Price: 14.40 (Discount amount: €1.60)

In stock. Shipping within 1-3 working days.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ

writer
ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Ο Οδυσσέας Κόλλιας είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κατέχει Master (M.B.A.) από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης. Συνεργάζεται με ιδιωτικές επιχειρήσεις και φορείς της Δια Βίου Εκπαίδευσης. Διδάσκει στα e learning προγράμματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Κέντρο Έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ε.σ.ε.ε.), την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ε.ε.δ.ε.). Έχει διατελέσει Σύμβουλος Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ. Πιστεύει ότι η ελληνική οικονομία και κοινωνία θα εξελιχθούν εάν αναπτυχθεί το επίπεδο Εξυπηρέτησης Πελατών, τόσο στον Δημόσιο, όσο και στον Ιδιωτικό τομέα.

Summary

Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε «αναπάντεχα» ερωτήματα, όπως: -Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων; -Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο; -Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντικά σε ένα δικηγορικό γραφείο; -Ποιο είναι το μείγμα μάρκετινγκ για ένα παραλιακό μπαρ, ένα κατάστημα με σοκολάτες, ένα διαδικτυακό κατάστημα, έναν φούρνο, ένα εστιατόριο, έναν συνεταιρισμό γυναικών ή ένα οδοντιατρείο; -Πώς δημιουργεί συγκριτικό πλεονέκτημα ένα σουβλατζίδικο; -Τι είναι η καινοτομία σε ένα κατάστημα με τυρόπιτες; -Με ποιο τρόπο μπορεί να εφαρμόσει το etiquette και το netiquette ένας οδηγός ταξί; -Πότε προσφέρει προστιθέμενη αξία μια επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων; -Πώς περιγράφεται από την οπτική του νευρομάρκετινγκ ο τουρισμός στην Ελλάδα; -Πότε εφαρμόζεται το μοντέλο επικοινωνίας AIDA στις λαϊκές αγορές; -Ποιος είναι ο κύκλος ζωής ενός καφενείου; -Ποιες είναι οι διαστάσεις της ποιότητας στην εργασία ενός υδραυλικού; -Ποιο είναι το περιβάλλον μιας μελισσοκομικής επιχείρησης; -Πώς διαφοροποιείται ένα μανάβικο; -Με ποιο τρόπο «χαρτογραφεί» τις υπηρεσίες της μια οικιακή βοηθός; -Πώς γίνονται «πρόσθετες πωλήσεις» σε ένα κατάστημα φωτοτυπιών;

Product Details

  • SKU:
    0445126
  • ISBN:
    978-960-586-255-8
  • ISBN2:
    9789605862558
  • Publisher:
    ΚΡΙΤΙΚΗ
  • Writer:
    ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Release Year:
    2018
  • Pages:
    246
  • Dimensions:
    14x21
  • Weight:
    0.4900 kg
  • Country:
    ΕΛΛΑΔΑ

Reviews