NEW IANOS E-SHOP
go to new ianos.gr
 

MANAGMENT MARKETING ΘΕΑΤΡΟΥ

Be the first to review this product

Summary - Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι η έρευνα και η ανάλυση όλων εκείνων των στοιχείων που συντελούν στην αποδοτικότερη εφαρμογή του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ στην παραγωγή και προώθηση θεατρικών εκδηλώσεων. Προσδοκώμενο αποτέλεσμα επίσης είναι η αποτύπωση των πρακτικών μάνατζμεντ και μάρκετινγκ που υιοθετούν ή που δεν διαμορφώνουν το σύγχρονο ελληνικό θεατρικό......

Retail Price: €10.60

IANOS Price: 9.54 (Discount amount: €1.06)

In stock. Shipping within 1-3 working days.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ - ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

writer
ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ - ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
Ο Γαργαλιάνος Σταμάτης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, στις 22 Ιουνίου του 1956. Είναι Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας στο γνωστικό αντικείμενο «Θεατρική Αγωγή-Οργάνωση Θεατρικών Παραστάσεων». Είναι Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου PARIS-IX–(Dauphine) (1994). Έχει σπουδάσει Θεατρολογία στο Πανεπιστήμιο PARIS-III (Sorbonne Nouvelle) (πτυχίο: Arts du Spectacle) (1987). Είναι κάτοχος Μάστερ (D.E.A.) στο ίδιο Πανεπιστήμιο (1988). Κάτοχος επίσης Μάστερ κοινωνιολογίας-οικονομίας στο Πανεπιστήμιο PARIS-II (Pantheon) (1989), είναι πτυχιούχος Πανεπιστημίου Μακεδονίας με ειδικότητα «Οργάνωση-Διοίκηση Επιχειρήσεων» (1980). Σπούδασε επίσης στη Σχολή του Ανδρέα Βουτσινά (Ecole des Cinquantes) (1984-1987), καθώς και στην Ανώτατη Δραματική Σχολή (Conservatoire) (1985-86) αμφότερα στο Παρίσι. Συμμετείχε ως εισηγητής σε πολλά συνέδρια, ημερίδες/εσπερίδες και σεμινάρια. Υπήρξε καθηγητής-επιμορφωτής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και αλλού. Έχει σκηνοθετήσει πολλά θεατρικά έργα καθώς και ταινίες μικρού μήκους. Η Γιαννακοπούλου Ιωάννα γεννήθηκε στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 1982. Φοίτησε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου από όπου έλαβε το πτυχίο του τμήματος Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών. Συνέχισε τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο, στο τμήμα Διοίκησης Πολιτισμικών Μονάδων του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστηημίου, τις οποίες ολοκλήρωσε το 2010.

Summary

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι η έρευνα και η ανάλυση όλων εκείνων των στοιχείων που συντελούν στην αποδοτικότερη εφαρμογή του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ στην παραγωγή και προώθηση θεατρικών εκδηλώσεων. Προσδοκώμενο αποτέλεσμα επίσης είναι η αποτύπωση των πρακτικών μάνατζμεντ και μάρκετινγκ που υιοθετούν ή που δεν διαμορφώνουν το σύγχρονο ελληνικό θεατρικό τοπίο. Για να επιτευχθεί αυτό, διατυπώνονται και ερευνητικά ερωτήματα, όπως για παράδειγμα αν το μάνατζμεντ και το μάρκετινγκ μπορούν να συμβαδίσουν με τον πολιτισμό, η αποσαφήνιση της ορολογίας τόσο του εμπορικού, όσο και του πολιτιστικού μάνατζμεντ και μάρκετινγκ, η ιστορική τους εξέλιξη και η κατανόηση των μεθόδων και των τεχνικών τους.

Product Details

  • SKU:
    0294417
  • ISBN:
    978-618-80429-2-6
  • ISBN2:
    9786188042926
  • Language:
    Greek
  • Publisher:
    ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΡΩΜΗ
  • Writer:
    ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ - ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
  • Release Year:
    2013
  • Pages:
    251
  • Dimensions:
    15x20
  • Weight:
    0.3300 kg
  • Country:
    ΕΛΛΑΔΑ

Reviews