x
NEW IANOS E-SHOP
return to new ianos.gr
 

ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

Writer: ΤΣΟΥΡΒΑΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Published by: UNIVERSITY STUDIO PRESS

Be the first to review this product

Subtitle - ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Summary - Το βιβλίο αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος αναπτύσσεται το θεωρητικό πλαίσιο της οργάνωσης και διοίκησης των επικοινωνιακών και πολιτιστικών οργανισμών. Αναλύονται οι διαφορές των επικοινωνιακών και πολιτιστικών αγαθών και υπηρεσιών από τα εμπορεύματα, καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της θεωρίας του μάνατζμεντ των οργανισμών επικοινω......

Retail Price: €33.00

Web Price: 26.40 (Discount amount: €6.60)

In stock. Shipping within 1-3 working days.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΤΣΟΥΡΒΑΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

writer
ΤΣΟΥΡΒΑΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Σπούδασε Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Απέκτησε Master Law and Economics από το διατμηματικό πρόγραμμα των Πανεπιστημίων Hamburg, Linkoping και Stockholm και πήρε το διδακτορικό του από το Τμήμα Κοινωνιολογίας ΤΟΥ Παντείου Πανεπιστημίου πάνω στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Είναι επίκουτος καθηγητής στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ.

Summary

Το βιβλίο αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος αναπτύσσεται το θεωρητικό πλαίσιο της οργάνωσης και διοίκησης των επικοινωνιακών και πολιτιστικών οργανισμών. Αναλύονται οι διαφορές των επικοινωνιακών και πολιτιστικών αγαθών και υπηρεσιών από τα εμπορεύματα, καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της θεωρίας του μάνατζμεντ των οργανισμών επικοινωνίας και πολιτισμού σε σχέση με τις γενικές θεωρίες μάνατζμεντ. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται η επιχειρησιακή διοίκηση των επικοινωνιακών και πολιτιστικών οργανισμών στην πράξη, επεξηγείται ενδελεχώς, πως γίνεται ο προγραμματισμός τους, πώς οργανώνονται οι δομές τους, πώς διευθύνεται το ανθρώπινο δυναμικό τους και οι χρηματοοικονομικοί πόροι, η παραγωγή του περιεχομένου, η προβολή, ο έλεγχος. Στο δε τρίτο μέρος αναπτύσσονται οι στρατηγικές απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και οι εταιρικές στρατηγικές ανάπτυξης, διεθνοποίησης, συμμαχιών, συγχωνεύσεων και εξαγορών με βάση την ανάλυση των περιπτώσεων. Το βιβλίο είναι χρήσιμο τόσο σε φοιτητές επικοινωνίας, δημοσιογραφίας, οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων και οικονομικών σπουδών με εξειδίκευση στην οικονομική διοίκηση οργανισμών μέσων επικοινωνίας και πολιτισμού, όσο και σε διοικητικά στελέχη των αντίστοιχων επιχειρήσεων.

Product Details

  • SKU:
    0285446
  • ISBN:
    978-960-12-2099-4
  • ISBN2:
    9789601220994
  • Language:
    Greek
  • Publisher:
    UNIVERSITY STUDIO PRESS
  • Writer:
    ΤΣΟΥΡΒΑΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Release Year:
    2013
  • Pages:
    425
  • Dimensions:
    17x24
  • Weight:
    0.7300 kg
  • Country:
    ΕΛΛΑΔΑ

Reviews