ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Writer: ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Published by: ΠΕΔΙΟ

Be the first to review this product

Subtitle - ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Summary - Το βιβλίο παρουσιάζει τα θεωρητικά πλαίσια, τις ­διαδικασίες, τις βασικές μεθόδους, τις διδακτικές εφαρμογές και τους εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς στον χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, παρέχοντας στους μελλοντικούς παιδαγωγούς της προσχολικής ηλικίας τα εφόδια για την αιτιολογημένη οργάνωση, μεθόδευση και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο. Δίνει έμφα......

Retail Price: €14.90

IANOS Price: 13.41 (Discount amount: €1.49)

In stock. Shipping within 1-3 working days.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

writer
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Η Κατερίνα Μιχαλοπούλου γεννήθηκε στην Ξάνθη. Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του ΑΠΘ και εκπόνησε διδακτορική διατριβή, με ειδίκευση στις Επιστήμες και Θεωρίες της Αγωγής, στο Πανεπιστήμιο Ανθρωπιστικών Επιστημών του Στρασβούργου (USHS), στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής. Δίδαξε στην Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας του ΑΠΘ ως ειδικός επιστήμονας από το 1996 έως το 1998, καθώς και στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, στο Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας, και στη ΣΕΛΕΤΕ Αθήνας. Από το 1998 διδάσκει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, όπου εξελέγη επίκουρη καθηγήτρια στο γνωστικό αντικείμενο «Θεωρία και Μεθοδολογία Δραστηριοτήτων Νηπιαγωγείου». Υπήρξε εισηγήτρια σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια. Έχει κάνει δημοσιεύσεις σε ελληνικά και ξένα περιοδικά.

Summary

Το βιβλίο παρουσιάζει τα θεωρητικά πλαίσια, τις ­διαδικασίες, τις βασικές μεθόδους, τις διδακτικές εφαρμογές και τους εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς στον χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, παρέχοντας στους μελλοντικούς παιδαγωγούς της προσχολικής ηλικίας τα εφόδια για την αιτιολογημένη οργάνωση, μεθόδευση και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο. Δίνει έμφαση στις κατάλληλες μεθοδολογικές προσεγγίσεις βάσει των οποίων ο παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας οργανώνει τις δραστηριότητες, αναδεικνύοντας τη σύνδεση ανάμεσα στην εκπαιδευτική θεωρία και την εκπαιδευτική πράξη. Ο εκπαιδευτικός, ο οποίος πρέπει να υιοθετεί μια ποικιλία μεθοδολογικών προσεγγίσεων και να αξιοποιεί τη δυνατότητα συνδυασμού τους προκειμένου να διασφαλίζει τη συμμετοχή όλων των παιδιών στη μαθησιακή διαδικασία, στο βιβλίο αυτό θα βρει τις κύριες μεθοδολογικές προσεγγίσεις ως συστατικά στοιχεία του εκπαιδευτικού σχεδιασμού που διέπουν τα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης: το παιχνίδι, την αφήγηση, τη διερεύνηση και την επίλυση προβλήματος με έμφαση στην προσέγγιση project, την παρατήρηση, το πείραμα, τη δημιουργία ομάδων και τις δημιουργικές μεθόδους. Τέλος, εξετάζεται ο ρόλος του παιδαγωγού προσχολικής ­ηλικίας, ο οποίος μαθαίνει να ερευνά και να αναστοχάζεται σχετικά με τις παιδαγωγικές πρακτικές του, έτσι ώστε να επιλέγει τις κατάλληλες και πιο αποτελεσματικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις. Ένα χρήσιμο βοήθημα για τους μελλοντικούς παιδαγωγούς αλλά και για όσους συμμετέχουν ενεργά στο πεδίο της προσχολικής εκπαίδευσης.

Product Details

  • SKU:
    0451454
  • ISBN:
    978-960-546-040-2
  • ISBN2:
    9789605460402
  • Publisher:
    ΠΕΔΙΟ
  • Writer:
    ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
  • Curator:
    ΞΕΝΑΚΗ ΧΡΥΣΑ
  • Release Year:
    2018
  • Pages:
    176
  • Dimensions:
    17x24
  • Weight:
    0.3100 kg
  • Country:
    ΕΛΛΑΔΑ

Reviews

: Claudio Scolari, Dreams and Emotions of the city - City man