x
NEW IANOS E-SHOP
return to new ianos.gr
 

ΠΕΡΙ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ

Writer: ΜΠΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Published by: ΓΡΗΓΟΡΗ

Be the first to review this product

Summary - Οι Σχολικές Βιβλιοθήκες συγκρινόμενες με τις άλλες βιβλιοθήκες έχουν μια ιδιαιτερότητα, αφού ο ρόλος τους είναι διττός: λειτουργούν μεν με τρόπο όμοιο με τις όποιες άλλες βιβλιοθήκες, αλλά πάντοτε αφενός υπηρετούν τις ανάγκες ενός ιδιαίτερου θεσμού, όπως είναι το σχολείο, και αφετέρου το κοινό τους είναι ένα «ειδικό» κοινό, αφού αποτελείται μόνο από μέλη της ......

Retail Price: €14.00

IANOS Price: 12.60 (Discount amount: €1.40)

Upon availability in the publisher. Shipping within 2-5 working days.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΜΠΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

writer
ΜΠΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ο Γιώργιος Δ. Μπίκος γεννήθηκε τo 1967 στην Αθήνα. Σπούδασε πολιτικές επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, παιδαγωγικά στη ΣΕΛΕΤΕ και είναι διδάκτωρ του Παντείου. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν τη διδασκαλία των πολιτικών επιστημών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, το περιεχόμενο των σχολικών βιβλίων πολιτικής διαπαιδαγώγησης και τη μαθησιακή σχέση των μαθητών με τα εγχειρίδια αυτά. Διδάσκει από το 1998 στη δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ενώ έχει διδάξει στο ΤΕΙ Αθήνας και στην ΑΣΠΑΙΤΕ Αθήνας. Από το 2010 διδάσκει (ως επιστημονικός συνεργάτης στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή) στο τμήμα Βιβλιοθηκονομίας του ΤΕΙ Αθήνας Θεωρία και Ιστορία της Ανάγνωσης. Έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε πολλά πανελλήνια και διεθνή συνέδρια. Εκτενής εργασία του για τη Δημόσια Διοίκηση έχει συμπεριληφθεί στον συλλογικό τόμο με τίτλο Το κράτος στον 21ο αιώνα (εκδόσεις Ειδική Εκδοτική) που κυκλοφόρησε το 2001. Μέχρι το 1998 δίδασκε στο Εθνικό Ωδείο ανώτερα θεωρητικά και πιάνο. Το 1992 κυκλοφόρησε το βιβλίο του με τίτλο Πλήρης μέθοδος αρμόνιου (εκδόσεις Ερμηνευτική). Το 2011 κυκλοφόρησε το επιστημονικό του σύγγραμμα με τίτλο Το βιβλίο ως διδακτικό μέσο και οι κυρίαρχοι τρόποι ανάγνωσης: Μια ιστορική, ανθρωπολογική και κοινωνιολογική ανάλυση της ανάγνωσης (εκδόσεις ΓΡΗΓΟΡΗ).

Summary

Οι Σχολικές Βιβλιοθήκες συγκρινόμενες με τις άλλες βιβλιοθήκες έχουν μια ιδιαιτερότητα, αφού ο ρόλος τους είναι διττός: λειτουργούν μεν με τρόπο όμοιο με τις όποιες άλλες βιβλιοθήκες, αλλά πάντοτε αφενός υπηρετούν τις ανάγκες ενός ιδιαίτερου θεσμού, όπως είναι το σχολείο, και αφετέρου το κοινό τους είναι ένα «ειδικό» κοινό, αφού αποτελείται μόνο από μέλη της σχολικής κοινότητας - δηλαδή από εκπαιδευτικούς και, κυρίως, από μαθητές. Η εργασία μας δεν υιοθετεί μια στενά βιβλιοθηκονομική προσέγγιση, αλλά πραγματεύεται κυρίως τη γενικότερη λειτουργία και τη χρησιμότητά τους, παρουσιάζοντας, επιπλέον, και τρόπους αξιοποίησης αυτών των βιβλιοθηκών στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής και διδακτικής καθημερινότητας. Η προσέγγισή μας είναι ιστορικοκοινωνική και, ταυτόχρονα, υιοθετεί την οπτική των επιστημών της αγωγής. Αν και η ανάλυσή μας δεν είναι εξαντλητική, προσφέρει μια μάλλον πλήρη εικόνα της λειτουργίας και των πραγματολογικών δεδομένων των (δημόσιων κυρίως) Σχολικών Βιβλιοθηκών, ιδίως όσον αφορά στον ελλαδικό χώρο.

Product Details

  • Series:
    ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ
  • SKU:
    0336531
  • ISBN:
    978-960-333-833-8
  • ISBN2:
    9789603338338
  • Publisher:
    ΓΡΗΓΟΡΗ
  • Writer:
    ΜΠΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  • Curator:
    ΛΟΥΤΡΙΑΝΑΚΗ ΛΙΟΝΗ ΒΑΛΙΑ, ΜΑΡΓΕΛΗ ΔΩΡΑ
  • Release Year:
    2014
  • Pages:
    158
  • Dimensions:
    17x24
  • Weight:
    0.2700 kg
  • Country:
    ΕΛΛΑΔΑ

Reviews