ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Περίληψη - Ο γνωστός συγγραφέας Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης (Γνωστά Ονόματα Άγνωστες Ιστορίες, Super Flops, Ιστορίες 4 τροχών) μάς προσφέρει ένα «δροσερό» ανάγνωσμα γεμάτο διαφημίσεις, σλόγκαν, σύμβολα και πληροφορίες για τις εμπορικές επωνυμίες που σε μεγάλο βαθμό καθόρισαν, προσδιόρισαν και ομόρφυναν τη ζωή μας. Μέσα από πλούσιο αρχειακό φωτογραφικό ......

Αρχική Τιμή: 16.98 €

Τιμή IANOS: 15.28 (Κέρδος: 1.70 €)

Υπό την προϋπόθεση διαθεσιμότητας στον εκδότη. Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Συγγραφέας
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης σπούδασε ∆ιοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University, στο Οχάιο της Αμερικής. Έχει συγγράψει τα εξής βιβλία: «Τουριστικό Μάρκετινγκ», «Μάρκετινγκ Εστιατορίου», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 2», «Γνωστά Ονόματα, Αγνωστες Ιστορίες 3», «Ποιος Γελάει Τώρα», «Παράπονα Πελατών», «Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών», «Super Flops», «Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!», «Είναι τρελός ο Εφευρέτης», «∆ημόσιες Σχέσεις», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό» και «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες». Αποσπάσματα από τα βιβλία του, καθώς και συνεντεύξεις του, έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, όπως: Ανοιχτό ΜΒΑ της εφημερίδας Νέα, Το Κέρδος, Index, Le Chef, Classic Century, Salt & Pepper, Food Service, Τουριστική Αγορά, Σελφ Σέρβις, Επιστημονικό Μάρκετινγκ, Marketing Week, Maxim, Ε της Ελευθεροτυπίας, καθώς και στον ραδιοφωνικό σταθμό 100,3 του ΣΚΑΪ. Είναι τακτικό μέλος της ΕΕ∆Ε (Ελληνική Εταιρεία ∆ιοίκησης Επιχειρήσεων). Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και –από το 2000 έως και σήμερα– ως καθηγητής μάρκετινγκ στην τουριστική σχολή Le Monde, ενώ έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης σε προγράμματα πιστοποίησης του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ). Ως μέλος του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικής Πιστοποίησης και Κατάρτισης (ΕΚΕΠΙΣ) είναι εισηγητής σε σεμινάρια Μάρκετινγκ, Μάνατζμεντ, Εξυπηρέτησης Πελατών και Πωλήσεων, που απευθύνονται σε ανέργους και στελέχη επιχειρήσεων.

Περίληψη

Ο γνωστός συγγραφέας Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης (Γνωστά Ονόματα Άγνωστες Ιστορίες, Super Flops, Ιστορίες 4 τροχών) μάς προσφέρει ένα «δροσερό» ανάγνωσμα γεμάτο διαφημίσεις, σλόγκαν, σύμβολα και πληροφορίες για τις εμπορικές επωνυμίες που σε μεγάλο βαθμό καθόρισαν, προσδιόρισαν και ομόρφυναν τη ζωή μας. Μέσα από πλούσιο αρχειακό φωτογραφικό υλικό αλλά και έρευνα που φέρνει στο φως άγνωστες λεπτομέρειες από τη δραστηριότητα των κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων του 19ου και 20ού αιώνα, η ιστορική αυτή αναδρομή θα μας θυμίσει τα παιδικά μας χρόνια και θα ξυπνήσει αναμνήσεις και εικόνες από το παρελθόν. Γνωρίστε τους επιχειρηματίες που κρύβονται πίσω από αυτές τις μάρκες και μάθετε άγνωστες πτυχές της ζωής τους αλλά και της επιχειρηματικής τους πορείας. Ένα ταξίδι στο χρόνο που φανερώνει τη σκληρή δουλειά, τη διορατικότητα, τις έγκαιρες και σωστές αποφάσεις, τα λάθη και τις παραλείψεις των κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων, που σημάδεψαν με τη δραστηριότητά τους το επιχειρηματικό γίγνεσθαι του τόπου μας...

Πληροφορίες προϊόντος

  • SKU:
    0245567
  • ISBN:
    978-960-351-834-1
  • ISBN2:
    9789603518341
  • Γλώσσα:
    Ελληνικά
  • Εκδότης:
    ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
  • Συγγραφέας:
    ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    2010
  • Σελίδες:
    199
  • Διαστάσεις:
    21x26
  • Βάρος:
    0.8000 kg
  • Χώρα:
    ΕΛΛΑΔΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία