ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ 4η ΕΚΔΟΣΗ

Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Υπότιτλος - Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ
Περίληψη - Adidas, Barbie, Coca-Cola, Jack Daniels, Nike, Parker, Rolls-Royce, Zippo - είναι λίγες μόνο από τις εμπορικές επωνυμίες οι οποίες βρίσκονται παντού τριγύρω μας. Είναι ίσως από τα πρώτα ονόματα που μαθαίνουμε σε παιδική ακόμα ηλικία και τα οποία, είτε το θέλουμε είτε όχι, μας συντροφεύουν σε όλη μ......

Αρχική Τιμή: 16.82 €

Τιμή IANOS: 15.14 (Κέρδος: 1.68 €)

Άμεσα διαθέσιμο. Αποστολή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Συγγραφέας
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης σπούδασε ∆ιοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University, στο Οχάιο της Αμερικής. Έχει συγγράψει τα εξής βιβλία: «Τουριστικό Μάρκετινγκ», «Μάρκετινγκ Εστιατορίου», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 2», «Γνωστά Ονόματα, Αγνωστες Ιστορίες 3», «Ποιος Γελάει Τώρα», «Παράπονα Πελατών», «Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών», «Super Flops», «Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!», «Είναι τρελός ο Εφευρέτης», «∆ημόσιες Σχέσεις», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό» και «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες». Αποσπάσματα από τα βιβλία του, καθώς και συνεντεύξεις του, έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, όπως: Ανοιχτό ΜΒΑ της εφημερίδας Νέα, Το Κέρδος, Index, Le Chef, Classic Century, Salt & Pepper, Food Service, Τουριστική Αγορά, Σελφ Σέρβις, Επιστημονικό Μάρκετινγκ, Marketing Week, Maxim, Ε της Ελευθεροτυπίας, καθώς και στον ραδιοφωνικό σταθμό 100,3 του ΣΚΑΪ. Είναι τακτικό μέλος της ΕΕ∆Ε (Ελληνική Εταιρεία ∆ιοίκησης Επιχειρήσεων). Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και –από το 2000 έως και σήμερα– ως καθηγητής μάρκετινγκ στην τουριστική σχολή Le Monde, ενώ έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης σε προγράμματα πιστοποίησης του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ). Ως μέλος του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικής Πιστοποίησης και Κατάρτισης (ΕΚΕΠΙΣ) είναι εισηγητής σε σεμινάρια Μάρκετινγκ, Μάνατζμεντ, Εξυπηρέτησης Πελατών και Πωλήσεων, που απευθύνονται σε ανέργους και στελέχη επιχειρήσεων.

Περίληψη

Adidas, Barbie, Coca-Cola, Jack Daniels, Nike, Parker, Rolls-Royce, Zippo - είναι λίγες μόνο από τις εμπορικές επωνυμίες οι οποίες βρίσκονται παντού τριγύρω μας. Είναι ίσως από τα πρώτα ονόματα που μαθαίνουμε σε παιδική ακόμα ηλικία και τα οποία, είτε το θέλουμε είτε όχι, μας συντροφεύουν σε όλη μας τη ζωή. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουμε είναι ότι πίσω από κάθε μάρκα κρύβεται μια άγνωστη, «ανθρώπινη» ιστορία. Ιστορίες ανθρώπων με τις ιδιοτροπίες και τα οράματά τους, οι οποίοι κατάφεραν να μετατρέψουν τις μικρές επιχειρήσεις τους σε αυτοκρατορίες. Η ανανεωμένη και εμπλουτισμένη με επιπλέον ενδιαφέροντα στοιχεία αλλά και πλούσιο φωτογραφικό υλικό τέταρτη έκδοση του βιβλίου «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες» θα σας ταξιδέψει πίσω στον χρόνο για να μάθετε τι κρύβεται πίσω από κάθε γνωστή επωνυμία. Το βιβλίο αυτό δεν προσπαθεί σε καμιά περίπτωση να θεοποιήσει, ούτε φυσικά να απομυθοποιήσει, τα 60 brand names που παρουσιάζονται. Εξάλλου ο συγγραφέας αποφεύγει να αναφερθεί στο παρόν των εταιρειών αυτών, επιμένοντας έτσι να «φωτίζει» το άγνωστο -και πιο ενδιαφέρον- παρελθόν. Η έκδοση αυτή ικανοποιεί την έμφυτη επιθυμία των περισσοτέρων ανθρώπων να μάθουν πώς ξεκίνησε κάτι που σήμερα θεωρείται επιτυχημένο. Εύχομαι, πάντως, οι ενδιαφέρουσες ιστορίες να αποτελέσουν για ορισμένους πηγή έμπνευσης ώστε να ακολουθήσουν το (επιχειρηματικό) όνειρό τους. Δεν είναι, για παράδειγμα, ενδιαφέρον να μάθουμε ότι φτωχοί άνθρωποι, όπως τα αδέλφια ΜακΝτόναλντ, ο Τζορτζ Ίστμαν, ο Τόμας Λίπτον, ο Ουώλτ Ντίσνεϊ και πολλοί άλλοι, ξεκίνησαν κυριολεκτικά από το πουθενά και τελικά έφτιαξαν μια ολόκληρη αυτοκρατορία; Δεν είναι ενδιαφέρον να μάθουμε ότι πολλοί ξεκίνησαν τις προσπάθειές τους μέσα σ' ένα γκαράζ, σ' ένα αυτοσχέδιο εργαστήριο ή στην κουζίνα του σπιτιού τους επενδύοντας χρήμα, χρόνο και προσπάθεια στο εγχείρημά τους; Άνθρωποι που δεν απογοητεύτηκαν και δεν τα παράτησαν, παρά τις αντιξοότητες τις εποχής, τις συχνές αποτυχίες, αλλά και ενίοτε τον χλευασμό του κοινού.

Πληροφορίες προϊόντος

  • Σειρά:
    ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
  • SKU:
    0346887
  • ISBN:
    978-960-351-967-6
  • ISBN2:
    9789603519676
  • Εκδότης:
    ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
  • Συγγραφέας:
    ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
  • Συντελεστής:
    ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    2015
  • Σελίδες:
    368
  • Διαστάσεις:
    14x21
  • Βάρος:
    0.4600 kg
  • Χώρα:
    ΕΛΛΑΔΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία