x
NEW IANOS E-SHOP
Δείτε το νέο site του ΙΑΝΟΥ
x
Αγαπητοί μας πελάτες
Σας ενημερώνουμε ότι ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης πλέον είναι 7-9 μέρες.
Λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να μειωθεί ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση σας.
#μένουμε_σπίτι
 

Η ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ

Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ

Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Περίληψη - Η γενική κρίση που σαρώνει την Ελλάδα από τα τέλη της δεκαετίας 2000 αφήνει βαθιά τα σημάδια της σε όλο το φάσμα της κοινωνικής ζωής, σε όλους τους θεσμούς και σε όλες σχεδόν τις ατομικές και συλλογικές μας δραστηριότητες. Ακριβώς επειδή είναι μια γενική κρίση, δεν άφησε και δεν θα μπορούσε να αφήσει έξω τα μέσα μαζικής επικοινωνίας.Μείωση ......

Αρχική Τιμή: 26.51 €

Τιμή Web: 18.20 (Κέρδος: 8.31 €)

Άμεσα διαθέσιμο. Αποστολή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

Περίληψη

Η γενική κρίση που σαρώνει την Ελλάδα από τα τέλη της δεκαετίας 2000 αφήνει βαθιά τα σημάδια της σε όλο το φάσμα της κοινωνικής ζωής, σε όλους τους θεσμούς και σε όλες σχεδόν τις ατομικές και συλλογικές μας δραστηριότητες. Ακριβώς επειδή είναι μια γενική κρίση, δεν άφησε και δεν θα μπορούσε να αφήσει έξω τα μέσα μαζικής επικοινωνίας.Μείωση διαφημιστικών εσόδων, διόγκωση του δανεισμού, απολύσεις δημοσιογράφων και άλλων εργαζόμενων στα μέσα, συρρίκνωση του αριθμού των μέσων, αλλαγές στο περιεχόμενο κ.ά είναι μερικές από τις συνέπειες της κρίσης στα ΜΜΕ, που οδηγούν στην αναδιάταξη του τοπίου της μαζικής επικοινωνίας στην Ελλάδα. Επιπλέον τα μέσα μαζικής επικοινωνίας καθ' όλη τη διάρκεια της κρίσης, ιδιαίτερα στις αποφασιστικές καμπές της, γίνονται κεφαλαιώδους σημασίας μέσα για την κατανόηση και την αντιμετώπιση της κρίσης, για την εφαργμογή μια οικονομικής πολιτικής, για την έκφραση και διαμάχη των διαφορετικών απόψεων σχετικά με τις αιτίες, τις συνέπειες και τη διαχείριση της κρίσης στο εσωτερικό και το εξωτερικό. Με άλλα λόγια στην πορεία της κρίσης διεξάγεται όχι μόνο μια μάχη για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους αλλά και μια μάχη για τις ιδέες σχετικά με την κρίση χρέους και την αντιμετώπισή της όχι μόνο στο στενά οικονομικό πεδίο , αλλά και στην πολιτική, στην περιοχή των αξιών και σε άλλες περιοχές της κοινωνίας. Ο τόμος αυτός είναι από τους πρώτους στην Ελλάδα που επιχειρούν να διερευνήσουν επιστημονικά την πολύπλοκη και ποικιλόμορφη σχέση των ΜΜΕ με την οικονομική κρίση.

Πληροφορίες προϊόντος

  • Σειρά:
    ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • SKU:
    0297924
  • ISBN:
    978-960-02-2783-3
  • ISBN2:
    9789600227833
  • Εκδότης:
    ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
  • Συγγραφέας:
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
  • Συντελεστής:
    ΠΛΕΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    2013
  • Σελίδες:
    461
  • Διαστάσεις:
    14x21
  • Βάρος:
    0.5700 kg
  • Χώρα:
    ΕΛΛΑΔΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία