Η ΜΑΚΡΙΑ ΟΥΡΑ

Συγγραφέας: ΑΝΤΕΡΣΟΝ ΚΡΙΣ

Εκδότης: ΚΑΤΟΠΤΡΟ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Υπότιτλος - ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
Περίληψη - Το μπεστ σέλερ των New York Times, το οποίο μας εισάγει σε ένα μέλλον που ήδη βρίσκεται εδώ. Ένα δοκίμιο εφαρμοσμένης οικονομικής επιστήμης, τεχνολογίας και πολιτισμού. Μέχρι σήμερα, το βιβλίο έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 30 γλώσσες (μεταξύ των οποίων, όλες οι ευρωπαϊκές). Για το πρώτο εξάμηνο του 2007, ήταν νούμερο ένα στην Κίνα, στην ......

Αρχική Τιμή: 24.38 €

Τιμή IANOS: 14.00 (Κέρδος: 10.38 €)

Άμεσα διαθέσιμο. Αποστολή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΑΝΤΕΡΣΟΝ ΚΡΙΣ

Συγγραφέας
ΑΝΤΕΡΣΟΝ ΚΡΙΣ
Ο Chris Anderson είναι διευθυντής σύνταξης του περιοδικού Wired. Διετέλεσε συντάκτης του Economist, υπεύθυνος για ζητήματα αμερικανικών επιχειρήσεων. Ξεκίνησε την καριέρα του στα δύο σημαντικότερα περιοδικά επιστήμης, το Science και το Nature. Έχει σπουδάσει φυσική στο Πανεπιστήμιο George Washington, και κβαντική μηχανική και επιστημονική δημοσιογραφία στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Μπέρκλεϊ.

Περίληψη

Το μπεστ σέλερ των New York Times, το οποίο μας εισάγει σε ένα μέλλον που ήδη βρίσκεται εδώ. Ένα δοκίμιο εφαρμοσμένης οικονομικής επιστήμης, τεχνολογίας και πολιτισμού. Μέχρι σήμερα, το βιβλίο έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 30 γλώσσες (μεταξύ των οποίων, όλες οι ευρωπαϊκές). Για το πρώτο εξάμηνο του 2007, ήταν νούμερο ένα στην Κίνα, στην κατηγορία των δοκιμίων. Στο παρόν βιβλίο, ο Chris Anderson: θέτει το Διαδίκτυο στο επίκεντρο της καθημερινής μας ζωής, και περιγράφει τις πολύ σημαντικές αλλαγές που ήδη επιφέρει στις συνήθειές μας δείχνει πώς το μέλλον του εμπορίου και του πολιτισμού δεν βρίσκεται στα επιτυχημένα προιόντα αλλά σε όσα μέχρι σήμερα εκλαμβάνονταν ως αποτυχημένα στην ατελείωτη «μακριά ουρά» που δημιουργούν τα εξειδικευμένα προϊόντα στην παραδοσιακή καμπύλη ζήτησης πραγματεύεται τα οικονομικά της αφθονίας, ένα νέο μοντέλο για τις επιχειρήσεις το οποίο μόλις τώρα αρχίζει να δείχνει την ισχύ του, καθώς οι απεριόριστες δυνατότητες επιλογής αποκαλύπτουν νέες αλήθειες σχετικά με το τι θέλουν οι καταναλωτές και το πώς επιθυμούν να το αποκτήσουν μας εξηγεί πώς φτάσαμε στη σημερινή παγκόσμια ψηφιακή εποχή, τις τεράστιες ευκαιρίες που αναφύονται για τους νέους παραγωγούς, τους νέους «συναθροιστές» και τους νέους δημιουργούς τάσεων αναλύει την οικονομία της φήμης, το τέλος των ραφιών και των αποθεμάτων, το φαινόμενο Wal-Mart, τη δύναμη της συμμετοχικής παραγωγής και την άνοδο της μαζικά παράλληλης κουλτούρας δείχνει πώς τα οικονομικά της Μακριάς Ουράς εφαρμόζονται σε κάθε βιομηχανικό κλάδο, από αυτούς των μέσων μαζικής ενημέρωσης και της διαφήμισης, της μουσικής και του βιβλίου έως των οικιακών συσκευών και των τροφίμων, των αυτοκινήτων και της μόδας. Πρόκειται για ένα ασυνήθιστα έξυπνο βιβλίο, μια ζωογόνα αισιόδοξη ματιά στους νέους κανόνες ενός κόσμου που ήδη αποτελεί τη δική μας πραγματικότητα και όπου ο καθένας μας μπορεί να ανακαλύψει το μέλλον του.

Πληροφορίες προϊόντος

  • Ξενόγλωσσος Τίτλος:
    THE LONG TAIL-WHY THE FUTURE OF BUSINESS IS SELLING LESS OF MORE
  • SKU:
    0213468
  • ISBN:
    978-960-6717-28-4
  • ISBN2:
    9789606717284
  • Γλώσσα:
    Ελληνικά
  • Εκδότης:
    ΚΑΤΟΠΤΡΟ
  • Συγγραφέας:
    ΑΝΤΕΡΣΟΝ ΚΡΙΣ
  • Μεταφραστής:
    ΚΑΡΤΣΑΚΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    2008
  • Σελίδες:
    311
  • Διαστάσεις:
    17x24
  • Βάρος:
    0.5000 kg
  • Χώρα:
    ΑΓΓΛΙΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία