Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Συγγραφέας: ΖΟΥΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ

Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Περίληψη - Πρόκειται για μια προσπάθεια να διερευνηθεί κατά πόσο η χορηγία των τεχνών στην Ελλάδα λειτουργεί ως ένα αποτελεσματικό μέσο εταιρικής επικοινωνίας. Ο συγγραφέας αποζητά ν' αποτυπώσει την εικόνα του σύγχρονου χορηγού καθώς και το ρόλο που παίζουν στη διαμόρφωση αυτής της εικόνας οι πολιτιστικοί φορείς και οι χορηγικοί σύμβουλοι. ......

Αρχική Τιμή: 40.28 €

Τιμή IANOS: 36.25 (Κέρδος: 4.03 €)

Άμεσα διαθέσιμο. Αποστολή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

Περίληψη

Πρόκειται για μια προσπάθεια να διερευνηθεί κατά πόσο η χορηγία των τεχνών στην Ελλάδα λειτουργεί ως ένα αποτελεσματικό μέσο εταιρικής επικοινωνίας. Ο συγγραφέας αποζητά ν' αποτυπώσει την εικόνα του σύγχρονου χορηγού καθώς και το ρόλο που παίζουν στη διαμόρφωση αυτής της εικόνας οι πολιτιστικοί φορείς και οι χορηγικοί σύμβουλοι.

Πληροφορίες προϊόντος

  • SKU:
    0037952
  • ISBN:
    978-960-458-231-0
  • ISBN2:
    9789604582310
  • Γλώσσα:
    Ελληνικά
  • Εκδότης:
    ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
  • Συγγραφέας:
    ΖΟΥΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    2001
  • Σελίδες:
    192
  • Διαστάσεις:
    17x24
  • Βάρος:
    0.3400 kg
  • Χώρα:
    ΕΛΛΑΔΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία