ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Περίληψη - Η παροχή υποδειγματικής εξυπηρέτησης του πελάτη αποτελεί τον πιο ασφαλή τρόπο για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Αναμφίβολα, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που απορρέει από αυτό το βιβλίο είναι ότι η επίτευξή της, σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, είναι εφικτή, χωρίς να απαιτείται η δέσμευση σημαντικών κεφαλαίων ή προσπάθειας. Δεν είναι τυχαίο ότ......

Αρχική Τιμή: 10.90 €

Τιμή IANOS: 9.81 (Κέρδος: 1.09 €)

Άμεσα διαθέσιμο. Αποστολή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Συγγραφέας
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης σπούδασε ∆ιοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University, στο Οχάιο της Αμερικής. Έχει συγγράψει τα εξής βιβλία: «Τουριστικό Μάρκετινγκ», «Μάρκετινγκ Εστιατορίου», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 2», «Γνωστά Ονόματα, Αγνωστες Ιστορίες 3», «Ποιος Γελάει Τώρα», «Παράπονα Πελατών», «Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών», «Super Flops», «Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!», «Είναι τρελός ο Εφευρέτης», «∆ημόσιες Σχέσεις», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό» και «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες». Αποσπάσματα από τα βιβλία του, καθώς και συνεντεύξεις του, έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, όπως: Ανοιχτό ΜΒΑ της εφημερίδας Νέα, Το Κέρδος, Index, Le Chef, Classic Century, Salt & Pepper, Food Service, Τουριστική Αγορά, Σελφ Σέρβις, Επιστημονικό Μάρκετινγκ, Marketing Week, Maxim, Ε της Ελευθεροτυπίας, καθώς και στον ραδιοφωνικό σταθμό 100,3 του ΣΚΑΪ. Είναι τακτικό μέλος της ΕΕ∆Ε (Ελληνική Εταιρεία ∆ιοίκησης Επιχειρήσεων). Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και –από το 2000 έως και σήμερα– ως καθηγητής μάρκετινγκ στην τουριστική σχολή Le Monde, ενώ έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης σε προγράμματα πιστοποίησης του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ). Ως μέλος του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικής Πιστοποίησης και Κατάρτισης (ΕΚΕΠΙΣ) είναι εισηγητής σε σεμινάρια Μάρκετινγκ, Μάνατζμεντ, Εξυπηρέτησης Πελατών και Πωλήσεων, που απευθύνονται σε ανέργους και στελέχη επιχειρήσεων.

Περίληψη

Η παροχή υποδειγματικής εξυπηρέτησης του πελάτη αποτελεί τον πιο ασφαλή τρόπο για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Αναμφίβολα, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που απορρέει από αυτό το βιβλίο είναι ότι η επίτευξή της, σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, είναι εφικτή, χωρίς να απαιτείται η δέσμευση σημαντικών κεφαλαίων ή προσπάθειας. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι τρόποι που περιγράφονται έχουν αμελητέο ή καθόλου κόστος. Η υποδειγματική εξυπηρέτηση του Πελάτη του συγγραφέα Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη, σας παραθέτει 60 τρόπους μέσα από πληθώρα παραδειγμάτων, για να παρέχετε απαράμιλλη και αλησμόνητη εξυπηρέτηση στον πελάτη σας.

Πληροφορίες προϊόντος

  • SKU:
    0357234
  • ISBN:
    978-960-351-986-7
  • ISBN2:
    9789603519867
  • Εκδότης:
    ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
  • Συγγραφέας:
    ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    2015
  • Σελίδες:
    116
  • Διαστάσεις:
    14x21
  • Βάρος:
    0.2300 kg
  • Χώρα:
    ΕΛΛΑΔΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία