MARKETING ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ

Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Υπότιτλος - ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ
Περίληψη - Στόχος του συγγραφέα είναι να αποκωδικοποιήσει τις ανάγκες του επισκέπτη: τι θέλει, τι τον ενοχλεί, πως σκέπτεται, πώς αποφασίζει, με κύριο στόχο να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσελκυστούν πιθανοί πελάτες αλλά και πώς αυτοί θα παραμείνουν πιστοί στην επιχείρηση. ......

Αρχική Τιμή: 12.68 €

Τιμή IANOS: 11.41 (Κέρδος: 1.27 €)

Άμεσα διαθέσιμο. Αποστολή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Συγγραφέας
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης σπούδασε ∆ιοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University, στο Οχάιο της Αμερικής. Έχει συγγράψει τα εξής βιβλία: «Τουριστικό Μάρκετινγκ», «Μάρκετινγκ Εστιατορίου», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 2», «Γνωστά Ονόματα, Αγνωστες Ιστορίες 3», «Ποιος Γελάει Τώρα», «Παράπονα Πελατών», «Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών», «Super Flops», «Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!», «Είναι τρελός ο Εφευρέτης», «∆ημόσιες Σχέσεις», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό» και «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες». Αποσπάσματα από τα βιβλία του, καθώς και συνεντεύξεις του, έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, όπως: Ανοιχτό ΜΒΑ της εφημερίδας Νέα, Το Κέρδος, Index, Le Chef, Classic Century, Salt & Pepper, Food Service, Τουριστική Αγορά, Σελφ Σέρβις, Επιστημονικό Μάρκετινγκ, Marketing Week, Maxim, Ε της Ελευθεροτυπίας, καθώς και στον ραδιοφωνικό σταθμό 100,3 του ΣΚΑΪ. Είναι τακτικό μέλος της ΕΕ∆Ε (Ελληνική Εταιρεία ∆ιοίκησης Επιχειρήσεων). Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και –από το 2000 έως και σήμερα– ως καθηγητής μάρκετινγκ στην τουριστική σχολή Le Monde, ενώ έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης σε προγράμματα πιστοποίησης του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ). Ως μέλος του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικής Πιστοποίησης και Κατάρτισης (ΕΚΕΠΙΣ) είναι εισηγητής σε σεμινάρια Μάρκετινγκ, Μάνατζμεντ, Εξυπηρέτησης Πελατών και Πωλήσεων, που απευθύνονται σε ανέργους και στελέχη επιχειρήσεων.

Περίληψη

Στόχος του συγγραφέα είναι να αποκωδικοποιήσει τις ανάγκες του επισκέπτη: τι θέλει, τι τον ενοχλεί, πως σκέπτεται, πώς αποφασίζει, με κύριο στόχο να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσελκυστούν πιθανοί πελάτες αλλά και πώς αυτοί θα παραμείνουν πιστοί στην επιχείρηση.

Πληροφορίες προϊόντος

  • SKU:
    0150857
  • ISBN:
    960-351-595-7
  • ISBN2:
    9603515957
  • Γλώσσα:
    Ελληνικά
  • Εκδότης:
    ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
  • Συγγραφέας:
    ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    2005
  • Σελίδες:
    152
  • Διαστάσεις:
    14x21
  • Βάρος:
    0.3500 kg
  • Χώρα:
    ΕΛΛΑΔΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία