x
NEW IANOS E-SHOP
Δείτε το νέο site του ΙΑΝΟΥ
x
Αγαπητοί μας πελάτες
Σας ενημερώνουμε ότι ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης πλέον είναι 5-7 μέρες.
Λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να μειωθεί ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση σας.
#μένουμε_σπίτι
 

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Συγγραφέας: ΠΛΕΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Περίληψη - Η τηλεοπτική επικοινωνία, σε συνδυασμό με την εμπορευματική συμβολική παραγωγή, οδηγεί στην κρίση των ιδεολογιών της νεωτερικότητας και στην εμφάνιση της "εικονικής ιδεολογίας". Η τηλεόραση και η εικόνα στο σύνολό της δεν καταργεί την ιδεολογία, αλλά την περισώζει, θυσιάζοντας τους ιδεολόγους και τον εξειδικευμένο (κυρίως έντυπο) ιδεολογικό λόγο. Η εικονική......

Αρχική Τιμή: 27.56 €

Τιμή Web: 18.70 (Κέρδος: 8.86 €)

Άμεσα διαθέσιμο. Αποστολή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΠΛΕΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Συγγραφέας, Συντελεστής
ΠΛΕΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο Γιώργος Πλειός διδάσκει στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ παράλληλα διευθύνει το Εργαστήριο Κοινωνικής Έρευνας στα ΜΜΕ. Κατά το παρελθόν δίδαξε στα Πανεπιστήμια Κρήτης και Ιωαννίνων. Έχει συγγράψει τις εξής μελέτες: Τα «εθνικά θέματα» στη δίνη των ΜΜΕ (Σιδέρης, 2011· με τον Χ. Φραγκονικολόπουλο), Πολιτισμός της εικόνας και εκπαίδευση (Πολύτροπον, 2005), Ο λόγος της εικόνας: Ιδεολογία και πολιτική (Παπαζήσης, 2001), Κινούμενη εικόνα και καλλιτεχνική επικοινωνία (Δελφίνι, 1993). Έχει δημοσιεύσει περισσότερες από 40 επιστημονικές εργασίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με κυριότερες, κατά τα τελευταία 5 χρόνια, τις εξής: «Η ενημέρωση στην blogόσφαιρα: Νέο μέσο – παλιές λογικές;», «Fame and symbolic value in celebrity activism and diplomacy», «Publicity and private life within the Greek blogosphere» (με άλλους), «En Blogs: Από το διαδίκτυο στην blogόσφαιρα», «Ο πολιτισμός των ειδήσεων», «News and views about Europe in Greece», «Election news coverage in Greece: Between two logics» (με τον Ν. Δεμερτζή), «Η προβολή των πολιτικών θεσμών από τις τηλεοπτικές ειδήσεις» (με τον Σ. Παπαθανασόπουλο), «Περιεχόμενο και ποιότητα της τηλεοπτικής ενημέρωσης» κ.ά. Επίσης έχει παρουσιάσει περισσότερες από 40 επιστημονικές εργασίες σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά συνέδρια, ενώ έχει πραγματοποιήσει ως επιστημονικός υπεύθυνος περισσότερες από 20 έρευνες για τα ΜΜΕ. Απόψεις του φιλοξενούνται τακτικά σε ελληνικά και ξένα ΜΜΕ. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εντοπίζονται στον ευρύτερο χώρο της κοινωνιολογίας των ΜΜΕ και, ειδικότερα, των εικονιστικών μέσων, ενώ τα τελευταία χρόνια ασχολείται ερευνητικά και συγγραφικά με τις ειδήσεις.

Περίληψη

Η τηλεοπτική επικοινωνία, σε συνδυασμό με την εμπορευματική συμβολική παραγωγή, οδηγεί στην κρίση των ιδεολογιών της νεωτερικότητας και στην εμφάνιση της "εικονικής ιδεολογίας". Η τηλεόραση και η εικόνα στο σύνολό της δεν καταργεί την ιδεολογία, αλλά την περισώζει, θυσιάζοντας τους ιδεολόγους και τον εξειδικευμένο (κυρίως έντυπο) ιδεολογικό λόγο. Η εικονική ιδεολογία συμβιβάζει τις κοινωνικές αντιθέσεις με φυγόκεντρο τρόπο. Συμβάλλει στην ανάκληση παραδοσιακών αντιλήψεων και στην άρθρωσή τους με το σύγχρονο πολιτισμό.

Πληροφορίες προϊόντος

  • Σειρά:
    ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • SKU:
    0061984
  • ISBN:
    960-02-1457-3
  • ISBN2:
    9600214573
  • Γλώσσα:
    Ελληνικά
  • Εκδότης:
    ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
  • Συγγραφέας:
    ΠΛΕΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    2001
  • Σελίδες:
    477
  • Διαστάσεις:
    14x21
  • Βάρος:
    0.7500 kg
  • Χώρα:
    ΕΛΛΑΔΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία