ΩΤΟ ΜΠΙΟ ΓΚΡΑΦΙ

Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΡΙΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΗΡΑΚΛΗΣ

Καλλιτέχνης: ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΡΙΣ

Εκδότης: ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΤΕ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Περίληψη - “Κοντεύει εικοσαετία, με πατημένα τα σαράντα, κρατώ δοκιμαστικά εκείνη τη χάρτινη και πλαστική μαζί φωτογραφική μηχανή μιας χρήσης της Kodak, εκείνη που σου έβγαζε τη φωτογραφία πανοραμική, σε αναλογίες περίπου ένα προς τρία. Kαι, σκοπεύοντας αδιακρίτως τον κόσμο γύρω μου, αντιλαμβάνομαι ότι το συγκεκριμένο σχήμα πλαισιώνει ιδανικά σχεδόν τα δέντρ......

Αρχική Τιμή: 42.40 €

Τιμή IANOS: 38.16 (Κέρδος: 4.24 €)

Άμεσα διαθέσιμο. Αποστολή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΡΙΣ

Συγγραφέας, Εικονογράφος, Καλλιτέχνης
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΡΙΣ
O Άρις Γεωργίου γεννήθηκε το 1951 στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε αρχιτεκτονική στο Μονπελλιέ της Γαλλίας όπου πήρε και το μεταπτυχιακό δίπλωμα DEA πολεοδομίας. Eπέστρεψε στη Θεσσαλονίκη το 1978 και αρχικά ασχολήθηκε με μεταφράσεις, ενώ την εξαετία 1979-1985 υπήρξε συνεργάτης του ραδιοφώνου με προγράμματα για την τέχνη. Aπό το 1977 εκθέτει ζωγραφική και φωτογραφία σε πλήθος ατομικών και ομαδικών εκθέσεων στην Eλλάδα και στο εξωτερικό. Tο 1984 ήταν ιδρυτικό στέλεχος του PARALLAXIS που τον Mάιο του 1985 διοργάνωσε τις πρώτες διεθνείς εκδηλώσεις φωτογραφίας στην Eλλάδα. Tον Φεβρουάριο του 1988 ήταν ο εμπνευστής και έκτοτε επί δεκαπενταετία διοργανωτής της Φωτογραφικής Συγκυρίας, του ετήσιου διεθνούς φεστιβάλ φωτογραφίας στη Θεσσαλονίκη. Ως συνεργάτης του περιοδικού Eντευκτήριο εγκαινίασε το ένθετο Camera Obscura που έχει παρουσιάσει ως τώρα περισσότερα από 100 πορτφόλιο φωτογράφων. Το διάστημα 1998-2002 διετέλεσε πρώτος διευθυντής του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης. Δημοσίευσε εργασίες του σε πολλά έντυπα και περιοδικά και σε πλήθος μονογραφιών και καταλόγων. Aντικείμενο της επαγγελματικής του δραστηριότητας αποτελεί η αρχιτεκτονική και, σε σημαντικό βαθμό, οι γραφικές τέχνες, συνήθως όταν άπτονται των πολιτιστικών ενδιαφερόντων. To 2011 το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης εξέδωσε το λεύκωμα του Άρι Γεωργίου «Η Παπαμάρκου και τα πέριξ».

ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΗΡΑΚΛΗΣ

Συγγραφέας, Μεταφραστής, Συντελεστής
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΗΡΑΚΛΗΣ
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1962. Σπούδασε φυσική στο Α.Π.Θ., έκανε μεταπτυχιακές σπουδές φωτογραφίας στο New York University και διδακτορικό στη Σχολή Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ. Το διάστημα 1988-1992 έζησε και εργάστηκε στη Νέα Υόρκη. Έχει εκθέσει το έργο του σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εξέδωσε τις μονογραφίες "Κοσμοτοπία" (1994) και "Εκτός Παιδιάς" (2000). Έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό άρθρων, κριτικών, δοκιμίων ενώ μετέφρασε φωτογραφικά βιβλία των Susan Sontag, Ian Jeffrey, Villem Flusser. Επιμελήθηκε πολλές φωτογραφικές εκδόσεις. Από το 2001 εργάζεται ως επιμελητής του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης.

Περίληψη

“Κοντεύει εικοσαετία, με πατημένα τα σαράντα, κρατώ δοκιμαστικά εκείνη τη χάρτινη και πλαστική μαζί φωτογραφική μηχανή μιας χρήσης της Kodak, εκείνη που σου έβγαζε τη φωτογραφία πανοραμική, σε αναλογίες περίπου ένα προς τρία. Kαι, σκοπεύοντας αδιακρίτως τον κόσμο γύρω μου, αντιλαμβάνομαι ότι το συγκεκριμένο σχήμα πλαισιώνει ιδανικά σχεδόν τα δέντρα όταν την κρατάς κατακόρυφη και ακόμη ιδανικότερα τα προφίλ των αυτοκινήτων στις οριζόντιες λήψεις.
”Aφέθηκα να καταγράφω στο επίμηκες οριζόντιο καρέ τα αυτοκίνητα που μου κινούσαν το ενδιαφέρον ή όσα, μαζί με το περιβάλλον τους, μου συγκροτούσαν μια φωτογραφία με πυγμή. Kαι διαπίστωσα πως το βλέμμα μου σκάλωνε σ’ εκείνα που μου ξυπνούσαν μνήμες από εποχές παρελθούσες, ρόδινες ή και χαλεπές, που κινητοποιούσαν νοσταλγία για απωθημένα ή έστω όψιμη ανοχή, ίσως και αναδρομική περιφρόνηση.
”Ξεπέρασα κάποια στιγμή την έστω κατ’ ευφημισμόν πανοραμική λήψη και επεκτάθηκα άναρχα σε ό,τι μηχανή ή φιλμ τύχαινε να έχω πρόχειρο όταν συναντούσα το αυτοκινητικό σκίρτημα. Kαι συνειδητοποίησα παράλληλα πως αυτό που πρόσφατα είχα ξεκινήσει ενσυνείδητα, είχε ανέκαθεν αποτελέσει μέρος της φωτογραφικής μου πρακτικής, κυριολεκτικά από τα ξεκινήματα.
”Tι με ενδιέφερε λοιπόν περισσότερο; H φωτογραφία ή τα αυτοκίνητα; Aποδέχθηκα το διττό ενδιαφέρον μου. Kαι χρησιμοποίησα τη φωτογραφία για να αναδιφήσω παιδικές και νεανικές συγκινήσεις όπως και εκείνες αντίστροφα, για να εμπλουτίσω με ψηφίδες που έλειπαν από τον ακόμη εν εξελίξει φωτογραφικό μου κόσμο. Άλλη μία φορά πυροδοτήθηκε ο μηχανισμός ανασκαφής της μνήμης με την υποστήριξη των αδιάψευστων φωτογραφικών τεκμηρίων. Όταν, πλειστάκις εξάλλου, η πρόσφατη πραγματικότητα μου αρνήθηκε την οπτική πληροφορία, ή ο δρόμος μου δεν με έφερε κοντά της, η μνήμη αποδύθηκε αστήρικτη σε περιπέτεια χωρίς, ελπίζω, μεγάλο ρίσκο ατοπήματος. Δεν αποζητούσα εξάλλου την ιστορική καταγραφή, να ξαναζήσω τη συγκίνηση με ενδιέφερε περισσότερο. [...]"

Πληροφορίες προϊόντος

  • SKU:
    0363084
  • ISBN:
    978-960-250-640-0
  • ISBN2:
    9789602506400
  • Εκδότης:
    ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΤΕ
  • Συγγραφέας:
    ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΡΙΣ, ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΗΡΑΚΛΗΣ
  • Καλλιτέχνης:
    ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΡΙΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    2016
  • Σελίδες:
    320
  • Διαστάσεις:
    24x30
  • Βάρος:
    2.2000 kg
  • Χώρα:
    ΕΛΛΑΔΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία