x
NEW IANOS E-SHOP
Δείτε το νέο site του ΙΑΝΟΥ
x
Αγαπητοί μας πελάτες
Σας ενημερώνουμε ότι ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης πλέον είναι 7-9 μέρες.
Λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να μειωθεί ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση σας.
#μένουμε_σπίτι
 

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ

Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Εκδότης: ΜΠΕΝΟΣ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Υπότιτλος - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Δ ΕΚΔΟΣΗ
Περίληψη - Τέσσερις είναι οι βασικές φιλοδοξίες του παρόντος βιβλίου: 1. Να περιγράψει την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις μερικών από τις πιο γνωστές και σημαντικές ελληνικές (π.χ. Eurobank, Όμιλος MIG) αλλά και διεθνείς επιχειρήσεις (π.χ. Google, Srarbucks, Zara, Fiat). Οι μελέτες περιπτώσεων του παρόντος βιβλίου παρουσιάζουν και αναλύουν τα στρατη......

Αρχική Τιμή: 44.52 €

Τιμή IANOS: 40.07 (Κέρδος: 4.45 €)

Άμεσα διαθέσιμο. Αποστολή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Συγγραφέας, Μεταφραστής, Συντελεστής
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Ο Βασίλης Παπαδάκης είναι Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, έχοντας διατελέσει και πρόεδρός του. Είναι πτυχιούχος του Ο.Π.Α., κάτοχος ΜΒΑ από το Ο.Π.Α. και διδακτορικού από το London Business School. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζουν στον χώρο της Στρατηγικής των Επιχειρήσεων, της Λήψης και Υλοποίησης Στρατηγικών Αποφάσεων και των Εξαγορών και Συγχωνεύσεων. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε κορυφαία διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως τα Strategic Management Journal, Organization Science, British Journal of Management. Άρθρα στα οποία ήταν συν-συγγραφέας ήταν έξι φορές υποψήφια για Best Papers σε συνέδρια της Αμερικανικής Ακαδημίας Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Strategic Management Society. Εκτός από τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών του Ο.Π.Α., ο Δρ Παπαδάκης διδάσκει μαθήματα που άπτονται της Στρατηγικής των Επιχειρήσεων και του Μάνατζμεντ Στρατηγικών Αλλαγών και στα μεταπτυχιακά προγράμματα. Για το διδακτικό έργο του έχει επανειλημμένα τιμηθεί με αριστεία διδασκαλίας από τα μεταπτυχιακά προγράμματα: α) Executive MBA, β) Διατμηματικό Πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA), γ) Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία, δ) ΜΒΑ International. O Βασίλης Παπαδάκης συνεργάζεται με ομάδες ανώτατης διοίκησης επιχειρήσεων για την ανάπτυξη στρατηγικής σκέψης, τη χάραξη στρατηγικής και τη διαχείριση στρατηγικών αλλαγών.

Περίληψη

Τέσσερις είναι οι βασικές φιλοδοξίες του παρόντος βιβλίου: 1. Να περιγράψει την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις μερικών από τις πιο γνωστές και σημαντικές ελληνικές (π.χ. Eurobank, Όμιλος MIG) αλλά και διεθνείς επιχειρήσεις (π.χ. Google, Srarbucks, Zara, Fiat). Οι μελέτες περιπτώσεων του παρόντος βιβλίου παρουσιάζουν και αναλύουν τα στρατηγικά διλήμματα με τα οποία ήλθαν αντιμέτωπα τα στελέχη, το πως αυτά αντιμετωπίστηκαν, και το βαθμό επιτυχίας ή/και αποτυχίας των στρατηγικών τους επιλογών. 2. Μέσω συγκεκριμένων ερωτήσεων που υπάρχουν στο τέλος της κάθε μελέτης περίπτωσης, να δώσει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να κατανοήσει και να απαντήσει ο ίδιος στα διλήμματα στρατηγικής με τα οποία είναι αντιμέτωπες οι επιχειρήσεις. Με τον τρόπο αυτό συνδέεται η πράξη της στρατηγικής (όπως παρουσιάζεται στη συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης), με τη θεωρία της στρατηγικής (όπως αυτή αναλύεται στον Α΄ Τόμο της Στρατηγικής των Επιχειρήσεων). Σε άλλες περιπτώσεις ζητείται από τον αναγνώστη να εφαρμόσει συγκεκριμένες τεχνικές (πχ Πέντε Δυνάμεις του Porter), να αξιολογήσει τη στρατηγική ή ακόμα και να προτείνει στρατηγική για συγκεκριμένες επιχειρήσεις. 3. Να δείξει στον αναγνώστη ότι σχεδόν καμία επιχείρηση δεν είναι επιτυχημένη για πάντα. Πολλές από τις μελέτες περιπτώσεων καλύπτουν την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις εταιρειών για 2-3 δεκαετίες (πχ Swatch, Disney, Nokia, Dell). Γίνεται σαφές ότι καμία στρατηγική δεν εγγυάται την παντοτινή επιτυχία. Πολλές από τις εξαιρετικά επιτυχημένες εταιρείες της δεκαετίας του '90 σήμερα αντιμετωπίζουν δισεπίλυτα προβλήματα στρατηγικής. 4. Να παρουσιάσει το πώς διαφορετικές επιχειρήσεις σε διαφορετικούς κλάδους αντιμετωπίζουν την παγκόσμια οικονομική κρίση των τελευταίων 2-3 ετών. Με τον τρόπο αυτό ο αναννώστης-στέλεχος μιας επιχείρησης μπορεί να αποκομίσει πολύτιμα διδάγματα, αλλά και να αντλήσει ιδέες για πιθανές στρατηγικές κινήσεις της επιχείρησης του.

Πληροφορίες προϊόντος

  • SKU:
    0266576
  • ISBN:
    978-960-359-104-7
  • ISBN2:
    9789603591047
  • Γλώσσα:
    Ελληνικά
  • Εκδότης:
    ΜΠΕΝΟΣ
  • Συγγραφέας:
    ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    2011
  • Σελίδες:
    684
  • Διαστάσεις:
    18x24
  • Βάρος:
    1.1500 kg
  • Χώρα:
    ΕΛΛΑΔΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία