ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ

Συγγραφέας: ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ - ΚΙΣΣΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Εκδότης: ΑΡΜΟΣ

Γράψτε πρώτος μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν

Υπότιτλος - Η ΑΘΕΑΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Περίληψη - Αποτελεί πλέον κοινό τόπο ότι η εργασία που γίνεται μέσα στην ομάδα-τάξη, αλλά και η ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σχολείο μεταξύ των μελών του συλλόγου διδασκόντων, θα μπορούσε να λειτουργεί ως "χώρος" που υποδέχεται, περιέχει και μεταβολίζει δύσκολα άγχη, βιώματα, φόβους και επιθετικά αισθήματα, που συχνά επηρεάζουν αρνητικά ή και καταστρέφουν την εκ......

Αρχική Τιμή: 14.93 €

Τιμή Web: 10.40 (Κέρδος: 4.53 €)

Άμεσα διαθέσιμο. Αποστολή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Δωρεάν μεταφορικά

Για αγορές άνω των 25 €

Δωρεάν αντικαταβολή

Για αγορές άνω των 25 €

Άμεση παράδοση

Σε όλη την Ελλάδα

ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ - ΚΙΣΣΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Συγγραφέας
ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ - ΚΙΣΣΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο Κυριάκος Βλασσόπουλος είναι Ψυχοθεραπευτής - Ομαδικός Αναλυτής. Σπούδασε Θεολογία και έκανε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Φιλοσοφία της Θρησκείας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παρακολούθησε μεταπτυχιακά σεμινάρια στην Ιστορία της Ιατρικής (Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών), την Βιοηθική (Κέντρο Βιοηθικής της Εκκλησίας της Ελλάδος) καθώς και το Πρόγραμμα Κλινικής Ποιμαντικής Εκπαιδεύσεως (Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός). Υπηρετεί ως Καθηγητής Θεολόγος στην Μέση Εκπαίδευση από το 1985. Παράλληλα, αφού ολοκλήρωσε την ατομική του Ανάλυση (Ελληνική Ψυχαναλυτική Εταιρεία), εκπαιδεύτηκε στην Ομαδική Ανάλυση και την Οικογενειακή Θεραπεία. Είναι Τακτικό Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ομαδικής Ανάλυσης και Οικογενειακής Θεραπείας και της Group-Analytic Society, London. Επίσης είναι μέλος της International Associastion for Group Psychotherapy και της International Family Therapy Association. Τα ενδιαφέροντά του επικεντρώνονται σε θέματα όπως: ενδοσχολική βία και επιθετικότητα, επαγγελματική εξουθένωση του εκπαιδευτικού, ψυχοσυναισθηματική λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας στον σχολικό χώρο, προσωπική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού, Ψυχανάλυση και θρησκευτικό βίωμα. Ο Γιώργος Κίσσας γεννήθηκε, ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Ολοκλήρωσε τις βασικές σπουδές του στη Θεολογία (1981) Φιλοσοφία (1987) και Ψυχολογία (2001) στο Πανεπιστήμιο Αθηνών όπου και πραγματοποίησε της μεταπτυχιακές του σπουδές και του απονεμήθηκε ο τίτλος του διδάκτορα ( 1996 ). Είναι κάτοχος του Ευρωπαϊκού Πιστοποιητικού Ψυχοθεραπείας από την European Association of Psychotherapy (E.A.P). Εργάζεται ιδιωτικά ως αδειούχος ψυχολόγος, ψυχοθεραπευτής. Συνεργάζεται με το Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων ως εκπαιδευτής και επόπτης εκπαιδευόμενων ψυχοθεραπευτών. Επίσης συνεργάστηκε στη δημόσια μέση εκπαίδευση ως καθηγητής Θρησκευτικών από το 1982 μέχρι το 2009.

Περίληψη

Αποτελεί πλέον κοινό τόπο ότι η εργασία που γίνεται μέσα στην ομάδα-τάξη, αλλά και η ατμόσφαιρα που επικρατεί στο σχολείο μεταξύ των μελών του συλλόγου διδασκόντων, θα μπορούσε να λειτουργεί ως "χώρος" που υποδέχεται, περιέχει και μεταβολίζει δύσκολα άγχη, βιώματα, φόβους και επιθετικά αισθήματα, που συχνά επηρεάζουν αρνητικά ή και καταστρέφουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Αντ΄ αυτού πολλές φορές ο εκπαιδευτικός αισθάνεται στο χώρο εργασίας του απειλούμενος και αποτυχημένος, θυμώνει ή απελπίζεται και κύρια επιδίωξή του γίνεται η "απαθής επιβίωση". Όλα αυτά φέρνουν στην επιφάνεια και πλήττουν τις πιο εύθραυστες και ανεπαρκείς πλευρές του ψυχισμού των εκπαιδευτικών., που τους ωθούν ή στην αντεπίθεση ή στην "παγωμένη απόσυρση". Ομολογείται επίσης πως οι υπάρχουσες υποστηρικτικές και συμβουλευτικές δομές του εκπαιδευτικού θεσμού, αν και έχουν εντοπίσει αυτά τα θέματα, δεν μπορούν πάντοτε να ανταποκριθούν. Στις συναντήσεις με εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όλων των ειδικοτήτων, που αποτελούν το περιεχόμενο του ανά χείρας βιβλίο, προτείνουμε την άποψη πως ο εκπαιδευτικός, χωρίς να κινείται ως ψυχολόγος ή ψυχοθεραπευτής, θα μπορούσε να εκπαιδευτεί ώστε να λειτουργεί μέσα στην συνεχή συναισθηματική αλληλεπίδραση με τους μαθητές του, να διαμορφώνει τον ψυχικό χώρο της τάξης του για να φιλοξενεί και να αναγνωρίζει τους "δύσκολους φόβους τους", να αντέχει και να παραμένει σταθερός, γνωρίζοντας και τα δικά του επώδυνα ψυχικά βιώματα που η παιδαγωγική σχέση ανακινεί. Πέρα της Γενικής και Ειδικής Διδακτικής κάθε μαθήματος που προϋποτίθεται, οφείλουμε να καλλιεργούμε τη σύνδεση λογικής - φαντασίας - επιθυμίας με τον άλλο και τους άλλους, καθώς και τη δυνατότητά μας για αυτοπαρατήρηση και στοχασμό.

Πληροφορίες προϊόντος

  • SKU:
    0298548
  • ISBN:
    978-960-527-798-7
  • ISBN2:
    9789605277987
  • Εκδότης:
    ΑΡΜΟΣ
  • Συγγραφέας:
    ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ - ΚΙΣΣΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
  • Έτος κυκλοφορίας:
    2013
  • Σελίδες:
    266
  • Διαστάσεις:
    14x21
  • Βάρος:
    0.2900 kg
  • Χώρα:
    ΕΛΛΑΔΑ

Αξιολογήσεις

Βαθμολογία